Varför välja?

Kapitel 4

Kategori: Allmänt



Harrys PointOfView

- Time to get of! We're in Germany now! Ropade Chloes pappa, Chris, så högt att Chloe som låg och sov på min mage vaknade och så att jag som var på väg att somna hoppade till. 
Jag gnugade mig i ögonen och kollade sedan ut genom bil rutan. "WaldCamping" Stog det på en skylt precis framför, och jag var nog inte den enda som såg det. 
- Are we going to live here?! Sa Chloe panikslaget, antar att hon hade väntat sig något mycket lyxigare. 

Bilen stannad utan för en lagomt stor, mörkbrun, timmer stuga. 
- Is this good for miss perfect? Sa Chris till Chloe och skrattade. Jag fattade inte det roliga och det gjorde ingen annan heller. 
Jag och Chloe steg ut ur bilen och gick till bagaget och tog ut våra väskor och gick sedan in till stugan.
Inredningen var som väntat, träig. Vi gick in till varsit sovrum för att se vilket vi skulle ha och vilket Chloes föreldrar skulle ha. 
Rummet jag gick till skulle vi inte ha, för där fanns det bara en dubbel säng, fast det fanns ju ett eget badrum där, det skulle nog Chloe gilla... Fast dubbel säng? Nej tack! 
- Not this room! Ropade jag till henne. 
- Not this either! Fick jag till svar. 
Chloes föreldrar som precis kommit in skrattade åt oss. 
- There are double beds in both rooms! Sa Chloes mamma Kim och log. 
- What?! Ropade jag och Chloe i kör. 


- Sorry... But this was the only cottage who was okey... Sa Chris. 
Både jag och Chloe suckade och bestämde oss sedan för att ta rummet med badrummet.

När vi packat upp kläderna vi skulle ha imorn så satte jag mig i soffan tillsammans med Chloe. 
- We're going to shop some food and things... Are you going with us or are you staying here? Ropade Kim ifrån hallen. 
- We stay here! Ropade Chloe till svar och la sig sedan ner och lutade hennes hudvud mot mina ben. 

*PANG* De smällde igen dörren och sedan kunde vi höra bilen köra därifrån. 
Chloe skrattade till. 
- What is it? Frågade jag henne och zappade mellan kanalerna, 
- Will you be my boyfriend? 
Jag tappade tv dosan av chocken. 
- Why can't we just be friends? Frågade jag henne, för jag var inte berädd på ett förhållande än, 
- If thats what you want so.. okey... Sa hon och lät lite deprimerad. 
Jag tänkte efter ett tag och frågade:
- If you will do some bad things I can say "yes". 



Chloe skrattade, satte sig upp och kysste mig på munnen. 
- Of course I will! 
Jag log och smekte henne sedan på ryggen, ner mot rumpan och sedan började jag att klä av henne.
När vi bara hade underkläder på oss bar jag in henne till sängen. 

Chloes PointOfView

Vi låg i sängen, i stugan som vi hyrt, i Tyskland i bara underkläder. Harry kysste mig på munnen och sedan tog vi av varamdra underkläderna och sedan smekte han mina bröst samtidigt som vi hade sex.



Jag försökte att kolla vad Harry tänkte, men det gick inte.. Jag antog att han tänkte något om mig, för tankar om mig, kunde jag (av nån anledning) inte läsa. 
Harry satte sig upp och jag följde efter. 
- You're so stupid... Sa Harry och skrattade. 
- I know... Sa jag och slickade på hans sexiga mage och slutade när jag kom ner till hans kuk. 
- Why did you stop? Frågade han och kyste mig på halsen och vidare ner till brösten och sedan till min slida, men precis när han skulle börja med det han skulle göra, så drog jag upp hans hudvud till mitt ansikte och började istället att hångla med han.


Harry kollade chockat på mig, men vi är ju faktiskt bara 18 år. 

Vi la oss ner i sängen och började att skratta, skratta åt vad som nyss hade hänt. Men sedan kom jag att tänka på Jack... Om han hade det bra nu? Om han nyss sett vad vi gjort? Han kanske står framför sängen nu? Jag skakade bort tankarna och klev istället upp ur sängen för att klä på mig igen, för jag antog att mamma och pappa snart kom tillbaka. 

Så jah! 2 kapitel på en dag! Vad tycker ni om det? 
Hoppas att det inte blev för snuskigt bara.. 
+4 kapitel för nästa kapitel! 

Kommentarer

  • K säger:

    Meer

    2012-11-16 | 19:04:22
  • Anonym:) säger:

    Meer!!

    2012-11-17 | 17:41:02
  • Lizzy säger:

    Meer :)

    2012-11-18 | 12:22:21
  • Izza säger:

    Meeeeeraaaa :) <3

    2012-11-18 | 12:22:53
  • Linnea säger:

    omg så bra meerr nälla :P

    2012-11-22 | 19:24:17
    Bloggadress: http://linneazzlife.blogg.se

Kommentera inlägget här: